Subject: Teabenõue
From: Katrin Kõiv <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 14:36:42 +0200

Lugupeetud Gerda Kiipli-Hiir

Ravimiamet ei ole inspekteerinud aastatel 2021-2024 SA Uderna Hooldekodu
tegevust ega edastanud viidatud hooldekodule märgukirju.

Lugupidamisega

Katrin Kõiv

Ravimiamet

Järelevalveosakond

Inspektsioonibüroo juhataja

Tel 655 6097

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Paldiski mnt 81

10614 Tallinn

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

Tere

Palun väljastada e-kirja teel SA Uderna Hooldekodu osas tehtud
järelevalveaktid, märgukirjad ja ettekirjutused kui neid on, aastate
2021-2024 osas.

Lugupidamisega

Gerda Kiipli-Hiir

SA Uderna Hooldekodu nõukogu liige

Heade soovidega

Gerda Kiipli-Hiir

Sotsiaal- ja terviseosakonna juhataja

Elva Vallavalitsus <http://www.elva.ee/>
Kesk 32, Elva
5454 0016

[email-masked] <mailto:[email-masked]>